Lundafestivalen, lördagen den 6 september 2008

Vi är nyss hemkomna från festival i Lunds centrum. Skönt att få komma ut lite,samt att få se lite underhållning. Först var det någon doktor som sjöng..Alban hette han visst. Aldrig hört talas om, men mamma och pappa verkade veta! Sen var det Frida (upp och hoppa). Det var bättre. Men allra bäst gillade jag ett gäng tjejer i korta kjolar som sjöng cabaré. Pappa tyckte också att de var bra. Mamma och Ellen ska ner ikväll och titta på EMD. Kul att ha Ida och Ellen här. Igår kväll spelade vi Svarte Petter, alla i min säng. Vi hade jättekul. Idag var Ellen lite förkyld så vi får bara träffas ute. Sticket i huvudet gick bra idag också. Ytterligare en ny läkare som inte stuckit mig tidigare, men hon visste att mamma kunde visa, så det gick bra! Svaren har vi inte fått än, men är inte så akuta eftersom de var så bra igår. Jag fick ganska mycket näsblod idag. Mina trombocyter, som gör att blodet skall koagulera (stelna) är väldigt låga, så jag får nog en påse av det ikväll. Det får jag i min port (porth a cart) direkt in i blodet. Det känns ingenting. Trots detta är jag ganska pigg. Har inte haft feber idag. Nu ska jag spela Wii med Ida i lekrummet. Det är inte så många barn inlagda på helgerna vilket jag tycker är skönt. Då får man ofta ha hela lekrummet för sig själv..

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej Joel



Vi hoppas att du kommer hem snart och leker med oss.

Här i Växjö bara regnar det idag. I em ska vår lille kusin Simon komma en stund du vet han som Ida och Ellen tycker om att passa. Jag har köpt en ny lego lastbil som jag ska visa dig nästa gång vi träffas.



Hälsningar från Emil J



Albin och mamma och pappa hälsar oxå!

2008-09-07 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0