Måndag den 22/9, Åter till Lund

Även denna morgon var det medicin och provtagning på Växjö Lasarett. När vi kom hem, var Ellen hemma och tog emot oss. Hon gjorde två matteläxor till mig, en som jag löste hemma och en som jag tog med mig till Lund. Sedan lagade hon mat till mig och pappa - Stuvade makaroner och stekta fiskpinnar.. Efter lunchen åkte pappa och jag ner till Lund för att förberda oss för morgondagen, (jag ska ju operera bort min Rickhamport och Shunt).. Jag blev stucken i huvudet igen, vilket var OK, men sedan vill de att jag skulle duscha... Usch, usch och usch, vad hemskt.. De vill att jag ska duscha imorgon också -- Varför då ?? Jag fattar inte varför man ska vara ren.. Sen kollade vi på några häftiga bilder som jag har fått på min mejl av Thomas Kruger.. Tack Thomas.. Nu är jag jättetrött och måste sova, hoppas att allt går bra imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0