Måndagen den 29 september, 2008, skoldag

Idag var det kul att gå i skolan. Jag var där både på förmiddagen och eftermiddagen. Fick lov att spela ett kunskapsspel "Pettson & Findus & mucklarnas värld". Jag var först själv med fröknarna, sedan kom ett par större pojkar också. Jag visade dem spelet. Jättekul! Mamma kom förbi flera gånger, men jag bad henne gå och handla potatis för det vill jag ha ikväll! Jag hade ett avbrott från skolan vid lunch. Därefter fick jag ny tid till lungröntgen. Läkarna vill se att det ser bättre ut på lungorna innan dagen bestäms för operation. Så nu väntar vi på det beskedet..

Kommentarer
Postat av: Ellen och Ida

Idag ska pappa på någon kurs (en typ skola för vuxna), så mormor kommer hit och passar oss.

Vi kommer ner till dig i helgen.. Vi längtar efter dig

Kram från Ellen o Ida



2008-09-30 @ 06:43:08
URL: http://ellendjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0