Saknar kompisar, söndagen den 7 september 2008

Idag har jag mått illa, haft ont i magen haft näsblod flera gånger, inte kunnat äta samt varit ledsen över att inte få vara hemma. Men nu ikväll när jag ligger och tittar på Bolibompa känns det lite bättre. Illamåendet och magonda har släppt. Fick lite magmedicin så kom den igång. Har faktiskt kunnat äta lite stekt potatis och korv. Fast jag ställde villkor. Om jag fick vit sås till..Det fick jag. Mamma fixade! Det var gott. När jag ätit upp frågade mamma om jag hade ställt samma villkor om det hade varit pappa som var här. Nähä..sa jag och flinade.. Vi pratade också lite till om varför jag måste vara här när jag enligt schemat egentligen skulle vara hemma. Jag förstår, fast jag inte vill! Man måste ju såklart med säkerhet få bort alla bakterier i kroppen innan man kan fortsätta behandling. Troligen sitter bakterier även på slangarna går från Rickham och chunten i huvudet. Därför måste de nog tas bort. Men eftersom mina värden i botten efter behandling, kan operation inte göras förrän de är bättre..Allså får jag ställa in mig på att stanna ett tag. Jag tänker på er kompisar i skolan och mina andra kompisar och undrar vad ni gör. Saknar er. Ellen, Ida och pappa åkte hem på eftermiddagen. Det känns.. Nu är jag trött och vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0