Serverad kyckling, onsdagen den 17 september, 2008

Efter frukost, köttbullemacka och kräm, frågade jag när vi skulle till skolan. Klockan var nio. Vid tio skulle jag få antibiotika så, NU vore lämpligt. Mamma och jag skyndade iväg, två våningar ner till skolan. Jag tog med mitt mattehäfte samt min svenskabok. Jag var själv idag också med två fröknar. Det var jättebra. Sen kom Ellen och Lisa. De ville också vara med i skolan, trots att de har studiedag idag! Mamma och Bitte gick ut en stund. Efter en timme kom mamma och hämtade mig. Då var jag lite trött. Vi gick upp till mitt rum och satte antibiotikadroppet som går i två timmar. Därefter gick vi alla ner på stan för att äta. Vi gick på Kina och jag fick serverad (friterad) kyckling!! På hemvägen matade vi fiskarna i dammen utanför Ronald. Det finns jättemånga guldfiskar samt en jättestor fisk. Där kan man sitta och titta länge. Sen fikade vi och vilade lite på Ronald innan vi gick till Lekterapin för att cykla. Jag visade Bitte att jag minsann kund cykla 4 varv! Det kändes faktiskt lite lättare idag! Ellen och Lisa tramsade med en annan cykel där en stod bakom den andra. Då ville mamma och Bitte också vara med! Tur att det inte var andra barn där just då... Mina trombocyter är 50 idag, men samtidigt har HB sjunkt något, så vi får se vad doktorerna säger imorgon. Ikväll är det pizzakväll och det är snart! Pappa ringde just. Han är på väg! Och då åker mamma, Ellen, Bitte och Lisa hem..

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tjena Joel!



Det är väl rätt bra om du orkar gå till skolan så du inte kommer efter i för många ämnen. Du måste krya på dig. Vi saknar dig!

Från Jeppe och mamma (Pernilla)

2008-09-17 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0