Söndag den 21/9, Feberdag

Kl 05.00 idag på morgonen fick jag feber 38,5 grader., trots att jag har två olika mediciner (antibiotika).. Mamma gav mig alvedon och kl. 07,30 åkte pappa, Ida och jag ner till Växjö lasarett för att få medicin. Hela förmiddagen var jag trött och hängig, men det verkade som om febern hade börjat släppa.. Kl. 14,30 var det dags för nästa kur på lasarettet. Jag var även tvungen att röntga lungorna också.. Doktorn såg att det kanske fanns något som inte skulle vara där så efter förhandlingar med läkarn i Lund, så ska vi byta ut en av medicinerna.. Nu är kl. 19,00, så då är det dags att åka ner för tredje gången till Växjö Lasarett för ny medicinering.. Sen fär jag sova en liten stund hemma, innan jag ska dit igen i morgon bitti. Hoppas att jag slipper febern i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0