Stålmannen, måndagen den 8 september 2008

Ha,ha..det där om Stålmannen som mammas kompis Annika skrev om, det var kul. Faktiskt så "måste" jag göra som han ibland. Ni vet armen upp i luften. För ibland krånglar min port när det ska tas prover. Det kommer helt enkelt inget blod. Då brukar det hjälpa att sträcka upp armen i luften. Jo, jag kommer ihåg er..i alla fall alla era kor och traktorer...och kommer gärna på besök snart igen. Mamma hade också lite problem med bloggen först. Hade en massa skrivet, men visste inte hur man fick in det på bloggen. Ellen fick hjälpa! Men som Ellen säger, ni har ju växt upp i en annan tid... Idag har jag varit trött. Lite rosslig hosta. Fått inhalera (andas i mask) för att kunna andas bättre. Fick även göra lungröntgen. (Den var bra). Däremot fick jag feber på förmiddagen, 38,8 vilket innebär nya blododlingar, extra antibiotika (Fortum)samt Alvedon. Mitt HB (röda blodkroppar) var lågt idag så just nu får jag en "påse" blod i min port. Då brukar jag piggna till rätt fort. Det måste jag. För imorgon kommer min kompis Anton på besök! Det skall bli jättespännande! Sjukgymnasten var uppe hos mig med ballonger och såpbubblor som hon ville att jag skulle leka med för att röra mig, men hur kul är det med mamma...Däremot när Anton kommer, då kan det bli kul! Sjukgymnaste rekomenderade oss även att spela Wii!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Joel!

Det låter som om du faktiskt har ganska kul på sjukhuset. Tänk så mycket tid då får med din mamma och pappa också. En del barn blir nog lite avundsjuka när jag berättar vad du skriver på bloggen. Tur vi har datorer!

Kram på dig!

2008-09-09 @ 08:40:39
Postat av: Ellen

hej joel.

jag saknar dig.

nu är jag på skolan och vi har lite rast. snart kommer petra och pratar om dig. jag tror att vi kommer ner och hälsar på dig i helgen. hoppas du mår bra!!

//Ellen

2008-09-09 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0