Tisdag den 23/9, Ingen operation idag !!

Tyvärr har jag nog fått någon typ av lunginflamation som gör att jag inte kan syresätta mig tillräckligt bra. Detta gör att narkosläkaren (hon som gör att jag somnar innan operationen) inte tycker jag ska sövas. Så jag fick göra en ny lungröntgen och fick ytterligare en ny antibiotika (medicin). Jag känner mig lite trött idag och längtar jättemycket efter mina kompisar.. På eftermiddagen gick pappa och jag ut och åt på Valvet igen, sedan till Ronald och avslutade med fyra varv cykling på lekterapin... Jag tog bara fyra varv idag eftersom jag hade lite svårt för att andas.. Just nu tittar jag på en film (Harry Potter) som jag har lånat på biblioteket. Där lånade jag också två böcker med Emil i Lönneberga.. Mamma kommer ner ikväll och då åker pappa hem.. Någon måste ju passa de andra ungarna..

Kommentarer
Postat av: ELLEN

hej joel. jag saknar dig. hoppas att du tyckte matteuppgifterna var roliga. jag kan sckicka nya om du vill. hoppas du får komma hem snart igen för det är så roligt när du är hemma och när du är glad!!

//Ellen

2008-09-23 @ 14:57:06
Postat av: Anna Holgersson

Hej Joel



Vilket elände va?! Vi håller på dig och hoppas att du piggnar till snart! Hälsa mamma, pappa, Ida och Ellen



Kram från alla oss fem i Rydebäck

2008-09-23 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0