Tisdagen den 2/9

Jag har fått en medicin som man kan få feber av, men än så länge har jag klarat mig utan feber. Det tog ca: 3 timmar att få medicinen och därefter får jag något som kallas för efterdropp. Det ska jag ha ända tills imorgon, då jag troligen får åka hem. 
Imorgon ska jag få två olika mediciener.  En som man får som "vanligt" dropp och en som man får som ett stick i benet.  Jag är rätt van att bli stucken, men det där att bli stucken i benet är ju inte särskilt kul.

Idag var pappa och jag ute på stan igen och käka kebabtallrik. Först ville jag inte ha någonting, men sen tyckte jag att det var rätt gott.  Det blev mjukglass idag också, med massor av chokladsås som vi även har fått med oss hem på kläderna.
Vilken tur att vi har en mamma och en tvättmaskin, tycker pappa..

Tillägg ikväll !!
Tyvärr kom doktorn in ikväll och sa att jag är tvungen att bli sövd imorgon, för de ville ta mer prover i ryggen och då är det väldigt viktigt att man ligger still. Detta innebär att jag inte kan komma hem imorgon som jag hade hoppats på så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0