Tisdagen den 30 september, 2008, väntan

Det blir ingen op denna vecka. Lungröntgen från igår såg inte tillräckligt bra ut på bild...även om jag för övrigt är mycket piggare, andas lugnare och utan syrgas. Ny röntgen blir på torsdag. Tills dess måste jag träna upp min fysik och andning. Har varit på sjukgymnastik på förmiddagen. Jag har legat och suttit för mycket så mina benmuskler är otränade. Det är svårt och jobbigt att stå och gå. Nu fick jag träna att först sitta o sparka en badboll. Sedan bowla med den. Slog ner alla käglor! Klarade att stå och sparka lite med mammas hjälp (alltså hon höll i mig och jag sparkade..) Jag behöver träna mycket, så är det någon som vill komma och spela med mig vore det jättekul. Man får låna gympasalen på kvällarna. Efter sjukgymnastiken var jag på skolan. Nu har jag ätit lunch och vilar lite. I eftermiddag vill jag vara en stund till i skolan. Sen måste jag göra någon aktivitet. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Ellen

hej joel!!<3<3

Idag verkar du ha haft det ganska bra. Hoppas du mår bättre. Det kanske blir roligare när jag och ida kommer ner till dig. Ha det så bra. Älskar dig!!

Puss oh Kram från Ellen <3<3

2008-09-30 @ 19:29:50
Postat av: Cilla

Hej!



Idag har alla i åk 2 fått en skrivbok i engelskan. Jag gav den till Ida så kan hon eller någon annan i familjen ge den till dig. Flaggorna ska du klistra på framsidan och skriva - My First English Book - och ditt namn.



Målarbilderna ska du också klistra in och färglägga. Ida kan förklara hur du ska göra.



Vad roligt och läsa att du verkar må lite bättre nu.



Hälsa alla i familjen!



Kram

Cilla

2008-10-01 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0