Tisdagen den 9 september, 2008

Idag på morgonen hade jag jätteont i magen. Doktorn kom och tittade och kände. Jag fick smärtstillande samt en annan magmedicin. Det hjälpte. Efter en timme var jag hungrig. Det har jag inte varit på några dagar. Som tur var, var det en av mina favoriträtter till lunch. Ris och korv stroganoff. Jag åt två portioner. Nu ska jag vila lite. I eftermiddag kommer min kompis Anton. Hoppas jag är pigg så jag kan visa runt honom lite. Både lekterapin och Ronald kanske. Annars har jag laddat med en film vi kan se på mitt rum. Ikväll kommer pappa hit! Jag längtar efter honom. Men...då vet jag att mamma åker hem..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Joel!

Vilken bra idé att ha en egen blogg, då vet vi precis hur du har det å vad som händer med dig. Vi har läst allt som står om dig å tycker att du är super-duktig å tapper. Vi tänker ofta på dig å pratar om hur kul vi hade det i Trummenäs. Hoppas att du å resten av familjen kan komma å hälsa på oss snart, då kan vi sjunga "Sing Star" å tävla om vem som är bäst. Anna vinner ALLTID....

Många, många kramar till dig från Sanna, Omma, Anna och Oskar

2008-09-09 @ 16:07:02
Postat av: Telma Bengtsson ÅK1

Hej Joel! idag ska jag på kulturtåget och på fredag ska vi till Värendsvallen, det ska bli kul. Saknar dig på skolan. Hoppas att du kan hälsa på oss snart.

Kram Telma

2008-09-09 @ 16:55:57
Postat av: Tina på skolan

Hej Joel!

Sitter här och läser om dig, tänker på dig. Vi saknar dig på skolan. Du är en riktig kämpe du! Låter riktigt roligt att vara på Ronald.

Tänker på dig killen!

Kramar Tina

2008-09-09 @ 19:37:45
Postat av: Kristina fröken på Ringsbergskolan

Hej Joel!

Det är jättebra att du har en blogg. Då vet vi vad som händer med dej. Vi saknar dej jättemycket. Igår var dina sjuksköterskor på besök här hos oss. Dom var jättebra på att berätta om din sjukdom och om hur du har det. Jag och Lena var med din klass när dom berättade för dom. Alla i klassen var jättetysta och lyssnade så noga för att få reda på allt. Det ska bli roligt när du blir så bra så du kan komma och hälsa på!

Kram till dig från oss allihopa!

Kristina

2008-09-10 @ 08:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0