Torsdag den 11/9

Idag sa doktorn att jag slapp sticket i huvudet, - Åhhh vad skönt. Värdena är bättre säger pappa, en del går upp och en del går ner.. Det kan vara lite svårt att veta vad som är bra eller dåligt, men jag känner mig lite bättre i alla fall. Pontus fyllde år idag och bjöd på jättegod tårta.. Synd att han behöver vara här när han fyller år.. I e.m. var vi på stan. När vi gick hem stannade vi på restaurang Valvet och käkade pommes. Pappa verkar gilla det stället oxå. Sedan blev det en stund på Ronald innan vi gick upp till sjukhuset.. Pappa "tvingade" mig att cykla igen, fast jag sa att jag var trött, men han fick sin vilja igenom, på ett villkor, att jag fick titta på en film som vi hade lånat på biblioteket, (Det levande slottet). Och den tittar jag på just nu, sedan blir det God natt !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej killen!

Det är jättebra att du cyklar och tränar lite så du blir stark! Vi tänkte komma och hälsa på dig snart men Jesper har blivit dunderförkyld så han måste bli frisk först. Vi får hoppas att det går snabbt över så vi kan träffas snart. Det låter gott med pommes det tror jag vi också ska äta ikväll. Vad skönt att du slapp bli stucken idag. Du är världens duktigaste!!!!

Kramar från Pernilla, Jesper och Anders

2008-09-12 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0