Torsdag den 18/9, 5 varv cykling idag

Igår kom pappa hit. Han brukar snarka ibland så att man inte kan sova. Jag sov ganska länge idag, så sköterskan fick väcka mig när hon skulle ta blodprover. Sedan kom det en doktor ifrån en annan avdelning som heter neurokirugen (konstigt namn). Han ville bara tala om att de planerar att operera bort min shunt och Rickhamport på onsdag nästa vecka... Pappa och jag gick ut på stan ett tag och köpte ett nytt spel till mitt DS Nintendo (Mariokart). Pappa svettades lite när han fick reda på hur mycket det kostade. Sedan blev det en stund på Ronald och till slut 5 varv cykling på lekterapin. I kväll har jag inget planerat, mer än medicinerna.. jag mår ganska bra just nu, men jag skulle vilja komma hem till mina kompisar

Kommentarer
Postat av: Oskar och Anna

Hej Joel!

Vi har också en pappa som snarkar jätte mycket.

Ganska jobbigt.

Vi förstår hur du har det.

Va bra att du orkar cykla så många varv nu.

Vi har haft gympa idag och hoppade höjdhopp, jätteroligt!

Imorgon är det fredag och vi får hem ny svenska och matteläxa.

Hoppas du orkar cykla fler varv snart, kämpa på.

Hoppas att vi snart träffas igen!



Kram Anna och Oskar

2008-09-18 @ 19:19:44
Postat av: Jesper

Hej brosan!

Jag är hos Anders, Pernilla och Jesper och vi (mest jag) har bakat chokladbollar. Både med kokos och färgat socker. Jag tar med till dig imorgon. Nu skall jag rita till dig.

Kram från Ida, Anders, Pernilla och Jesper

2008-09-18 @ 19:28:21
Postat av: Monica Ydefjäll

Hej Joel

Vad glad jag blev när jag hittade er blogg..Nu kan jag följa hur du har det. Just nu är Billy och jag i Stockholm, Billy ska jobba och jag ska gå en kurs. Du får hälsa till skolan och avd från oss. Du är en riktig kämpe, glöm inte att köra med dina föräldrar. Hälsa familjen. Tusen styrke kramar från Monica O Billy....

2008-09-18 @ 21:10:23
Postat av: Ulrika Andersson

HEJ!

Vi fick veta genom din bror Anders om Joel.Vi blev mycket ledsna.Anders sa att det var OK att höra av sig.Jag har suttit hela kvällen och läst,Joel är en tapper kille.Jag kommer att läsa ofta.Skulle vilja skriva mycket men det tar för stor plats.

Tänker på Er! Kram Ulrika,Hans-Evert,Martin,Annie



2008-09-18 @ 21:22:44
Postat av: Emelie Ydefjall

Hej Joel.

ville bara skicka mina tankar och kramar fran mig har i amerikat=) kommer lasa har pa bloggen

.. kram fran Emelie

2008-09-18 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0