Fredagen den 3/4, På pappas jobb

På morgonen skjutsade mamma oss till skolan. Idag var det utedag, så vi fick ta med eget fika. Vi fick gå ganska långt i en skog och kolla på löv och sånt. När vi kom tillbaka till skolan igen var det dags för lunch.  Efter lunchen blev jag så trött att jag fick gå och lägga mig på soffan.  Jag blev så trött,  att pappa fick komma och hämta mig.
Då fick jag följa med till pappas jobb.  Han håller på med att bygga en ny skola.  Jag fick snacka lite med hans jobbarkompisar och sen fick jag kolla på hans dator.
På kvällen var det Pizzadags igen. Jag åt ganska mycket. På kvällen när vi skulle kolla på Talang, så somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0