Onsdagen den 1 april, 2009, April, april..

Idag ville jag inte till skolan först, men mamma övertalade mig. På ett villkor! Om jag fick komma hem när Ellen, Ida och pappa kommit med tåget vid lunchtid. Så fick det bli. Jag  var jättepigg och glad på skolan på förmiddagen och överlycklig när pappa "äntligen" hämtade mig strax efter kl 12. Vi var hemma själva ett par timmar innan mamma kom hem. Vi hade kram-kalas! Det var mysigt att träffa dem igen. När mamma kom hem åkte vi ner till sjukhuset och tog blodprover. Ida följde med. Sen gick vi upp till lekterapin. För säkerhets skull hade jag med mig min egen Wii-ratt så jag säkert skulle kunna spela..Vi träffade doktor Stig i pausen från spelen. Jag hade bra blodvärde så det blir fulldos på min medicinering denna vecka.
När vi kom hem var det jättefint väder och riktigt varmt. Ellen, Ida och jag hoppade en stund på vår studsmatta och hade jättekul.
Idag på första april har jag lurat både mamma och pappa, men ingen har lyckats lura mig!
Vet ni förresten, och det är inget aprilskämt. Jag har i dagarna så smått börjat få tillbaka mitt hår. Om man tittar nära och noga. Ser faktistk lite mörkare ut. Snart kanske jag kan använda hårspray igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0