Onsdagen den 15/4, 2009, tillbaka i skolan

Oj, vad mycket jag har hittat på sedan sist. Påsklovet var långt och bra. Först hade vi inget planerat, men vi hittade på saker och träffade både släkt och vänner varje dag. I torsdags var kusinerna hos oss på kvällen. Nästa dag var vi hos Bitte med familj. Hon fyllde år. Men jag var mest intresserad av deras två katter Mysan och Zlatan.
Påskafton var vi hos mormor och morfar i Moheda och åt påskmiddag. Sen fick vi leta påsk ägg i trädgården. Det var godis i ägget! Mina kusiner var också med. På kvällen kom Emil och Albin. Vi grillade och spelade DS. Nästa dag ville jag fortsätta att leka med grabbarna. Helst vill jag vara borta och leka. Jag har ju varit så mycket hemma!
Igår blev Ida sjuk igen. Halsfluss en gång till! Nu är hon hos mormor och morfar.
Igår började skolan efter lovet. Det var kul att träffa alla kompisar. Nu bestämde jag mig för att strunta i rullstolen helt! Rätt stolt över det!
Sen var jag på Skogslyckan där vi sjöng. Skönt att vara där själv utan Ida för en gångs skull.
Idag gick jag i skolan till lunch. Sen kom pappa och hämtade mig. Vi skulle ta blodprov. Jag hade lite lägre HB och vita blodkroppar, så det blir halv dos av medicinen denna vecka. Hoppas jag slipper Idas baskilusker.
Mitt hår växer lite mer för var dag. Häftigt! Snart kan jag använda spray!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0