Söndagen den 19/4, 2009, gympauppvisning

På förmiddagen var jag hos Anton och lekte. Vi sjöng och dansade och hade jättekul. Efter lunch kom mamma och hämtade mig. Idag skulle Ida uppträda med sin gympagrupp i Teleborgshallen. Det var väldigt många gymnaster allt från 4 år till 20. Både killar och tjejer. Jättekul att titta på. Ida är faktiskt ganska duktig! Sen såg jag killarna som jag tränat med förut. Olle blev jag jätteglad att se. Fick tillfälle att träffa honom lite efter showen. Tror inte han kände igen mig först. Jag fick chansen att tacka för julklappen som låg i min brevlåda på julaftons morgon. Jag blev så glad över det. Vi bestämde att leka någon dag. Hoppas att jag kan få komma till honom..
Mormor och morfar var också med och tittade som vanligt. Det är jättebra, för mormor har alltid fika med sig. Minst tre olika sorters hembakade kakor, saft mm. Hon hade köpt var sin lott till oss. Gissa vem som vann??? Jag!!! En hel kasse med saker. Bla en ryggsäck, tröja, choklad mm. Kaffet och servetterna kunde jag förstås varit utan, men de fick mamma. Hon verkade glad över det...
Igår var jag och lekte hela dagen med Emil och Albin. Först kom de till mig, sedan hämtades vi upp och var där på eftermiddagen. På kvällen kom resten av familjen och vi grillade. En toppendag! Grabbarna Johansson kan man alltid lita på att de vill leka!
Nu i eftermiddag gör jag acrobatik på studsmattan med Ellen, kusin Lisa och Ida. Provar lite av konsterna vi såg på uppvisningen.

Kommentarer
Postat av: Peterssons i Sandsbro

Hej

I dag är det Hannas tur att packa för avfärd mot Lund

i morron, pappa följer med henne. För hoppningsvis så är hon hemma till valborg



Ha det så skönt i vårvärmen



Gunilla

2009-04-26 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0