Söndagen den 26 april, 2009, fiolkonsert

I eftermiddag har jag varit på fiolkonsert. Ellen uppträdde i Mariakyrkan med en massa andra. Det var så fint så jag slumrade till en stund..men mamma hade med sig dumle-kola i sin väska. Då piggnade jag till! Mormor och morfar var också där och tittade. De följde med hem efteråt för att fika och titta på vårt nya vardagsrum. Det är lite gammaldags just nu. Stampat jordgolv! Nä, det är inte riktigt klart än..
Mormor hade med sig lite fröer som vi planterade och vattnade. Spännande och se vad som kommer upp.
Igår var Albin hos mig och lekte. På kvällen kom Anders, Pernilla och Jesper. Vi grillade, hoppade studsmatta (Anders också!) & busade. Vi ska få en kusin i sommar! Jag har börjat spara lite saker till "honom". För det tror jag att det blir. 
Imorgon är det skola igen. Det är lite svårt att somna  tidigt på kvällarna när det är så ljust. Men nu sover jag i alla fall själv i mitt rum. Har slagit vad med mamma. Klarar jag två veckor får jag ett nytt spel..

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Joel.

Vad härligt att du mår bra.Full fart med andra ord.Önskar dig och din familj en varm och skön sommar med en massa upptåg.

Hälsningar från en Farmor.

2009-04-27 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0