Söndagen den 5/4, 2009, påsklov!

Nu har jag påsklov! Hoppas att det blir lika fint väder som vi haft i helgen. Igår, lördagen, var vi ute hela dagen! Vi började med att fika nere vid sjön. Jätteskönt! Ida och jag ville bada, men mamma sa att det var för kallt.. Sen hoppade vi studsmatta Ellen, Ida och jag. Därefter blev det arbete i trädgården. Vi hjälpte mamma och plantera lite blommor. Det blev jättefint! Sen blev jag leksugen, men hittade ingen kompis förrän på kvällen, när Anton med familj kom till oss. Då blev det roligt. Vi grillade för första gången i år. Idag fortsatte Anton och jag att leka. Först hos mig, sedan hos honom. På eftermiddagen följde jag med mamma för att tvätta bilen. På vägen hem körde vi om MC-Donalds. En bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0