Fredagen den 25/12, 2009, juldagen Lund och Växjö

God fortsättning!
Eftersom jag kräkte både igårkväll och imorse, så fick jag tillsammans med pappa ta en tur ner till Lund idag också..Men vi var snabba så vi hann hem precis när Lutfisken stod på bordet. Johan, Lisa, Mats, Bitte och Bengt var på plats när vi kom. Jag var på gott humör och berättade för alla om "äventyret" nere i Lund. På vägen hem fick vi nästan bensinslut. Pappa måste alltid vänta med att tanka in i det sista, så bilen hoppade in på macken i Räppe...
Idag fick doktor Helga sticka två gånger. I alla fall bättre än igår. Det var ok. Det har blivit bestämt att jag snarast möjligt skall operera in en shunt. Förhoppningsvis redan på måndag. Pappa, jag, Ellen och Ida åker ner till Ronald Mc Donald imorgon middag och bor där tills operationen är över, shunten funkar som den ska och att läkningen går enligt plan. Innan dess måste jag också tömma vätska både lördag och söndag.
Både jag och mina syskon tycker att det är toppen att bo på Ronald Mc Donald.
Berättar mer när vi är på plats.
Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Annica, Johan & Alice

Hej Gunilla och alla barnen!

God fortsättning!

Hoppas allt är så bra som möjligt med er!

Kram /Annica

2009-12-25 @ 22:32:48
Postat av: Från Elias familj

Stackars dig Joel! Vilken jul... Vi håller tummarna att du ska må bättre med din nya shunt. Du är en superhjälte! Kram från oss alla!

2009-12-26 @ 07:59:57
URL: http://edengrand.blogspot.com/
Postat av: Susanne

God fortsättning. Vilken annorlunda julhelg ni fick....Vi håller alla tummar och tår för att det går bra mad shunten och att du snart är pigg igen. Oscar fick Harry Potter Cluedo i julklapp och jag (mamma Susanne) är glad om någon annan än jag är med och spelar. Välkommen när du är pigg Joel!

Hälsningar fam. Johansson

2009-12-26 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0