Torsdagen den 3/12, 2009, Muren är uppbyggd!

Ha, jag visste det! Kände det på mig. Min skyddmur är tillbaka, dvs att min vita blodkroppar har återhämtat sig. Värderna från igår var så höga igen så det blir fulldos på medicineringen. Dr Eva var nöjd. Min hosta är också mycket bättre. Jag äter som en häst säger mamma, fast jag äter med kniv och gaffel!..Mormor har varit hos mig måndag och tisdag. Vi eller ja..mest mormor bakade kringlor. Mums vad goda de blev. Sen har vi läst 91:an Karlsson, löst kryss och spelat spel. Hon har också som vanligt lagat god mat till mig. Jag känner mig jättepigg och glad. Längtade till skolan faktiskt. Nu är det ju extra roligt med julspel och annat. Kul också att leka med mina kompisar när jag äntligen börja hänga med i lekarna. Igår på lekterapin var clownen Mike där. Han är alltid så kul och har så kluriga trix. Jag fick vara lite assistent. Fast jag står nära fattar jag inte hur han gör!
Nästa onsdag är det julfest på lekterapin. Det får vi inte missa!
Idag var det trumbonspelning efter skolan. Det gick bra. Sen gick jag själv till farmor.
I helgen ska vi baka lussekatter, pepparkakor och göra julgodis. Det ska bli mysigt. Mamma säger att det brukar börja bra och sluta i kaos. Fattar inte vad hon menar, men ni får nog höra efter helgen. Lite bilder kommer kanske också.
På söndag skall Ida och jag uppträda med julspel i kyrkan. Ida ska Josef och jag skall vara värdshusvärd. Det brukar vara kul att uppträda.
Sen skall jag också hinna leka med kompis.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0