Fredag 13/2, ingen otursdag

Vilket härligt väder vi har haft idag.  Ganska kallt på morgonen, men strålande solsken hela dagen. Man blir faktiskt lite gladare och piggare av bara det.  Ida och Ellen har varit hemma  och "slagits" med mig.  De hade  ledigt, Nej, jag menar VI hade ledigt idag.  Jag har ju tänkt och börja på skolan igen, så det var ju bra att börja med en ledig dag.
Mormor och morfar har också varit här och tagit hand om oss.  De var ganska trötta när de åkte hem.  Det måste vara jobbigt att "passa" tre ungar. Fredagsmys har vi i vanlig ordning haft med pizzakväll och Let´s Dance. Jag hade dukat när mamma kom hem med pizzorna. Förresten, innan myset badade Ida och jag. Ja..jag badade frivilligt! OCH.. det var skönt! Nu gör det ju heller inget om de ritade strecken på magen (från strålningen) försvinner.
Får se vad vi hittar på för kul i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0