Måndag 2/2, 5:e strålningsdagen

På morgonen i dag fick jag sova lite längre.  Vi skulle inte åka till Lund förrän kl. 10,00.  Ida fick också följa med. På vägen ner till Lund stannar vi ALLTID och köper korv i Osby.  Det bara måste man, rätt om man är hungrig eller inte. Väl framme  gick vi in på  "vårt" rum på Ronalds och slappade lite innan det var dags för nästa strålning.
Ida fick vara med och se på alla apparater och skärmar som finns där.  Pappa var livrädd att den klåfingriga ungen skulle trycka på någon knapp. När de skulle stråla min rygg, så fungerade inte maskinen.  Då tänkte pappa ---  IDA  -  vad har du gjort ??  Men sen kom en annan doktor och ändrade lite på datorn, så det blev klart.  Puhh !!
Annars är det rätt bra att ha med Ida, för det händer alltid något när hon är med.
I kväll skulle pappa fixa käk..  Jo, Jo, det blev Pizza på Valvet igen.  Gott tyckte både Ida och jag.
Nu spelar jag WII, sen blir det nog lite mys framför TV:en innan vi somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0