Onsdagen den 4/2, 2009, syskon o kusinbesök

Redan på morgonen började jag fråga efter när Ellen och mamma skulle komma. När jag sedan fick veta att även min kusin Lisa skulle komma med längtade jag ännu mer. Men Ida har jag börjat tröttna lite på. Jag ringde mamma och undrade vad vi skulle göra med henne? Skicka hem henne eller? Men mamma tyckte att hon kunde få stanna. Jag satt vid yttedörren och väntade när de kom vid halv sex på kvällen. Jag var på jättegott humör och visade genast Lisa till vårt rum. Mamma tog över i köket och fixade klart laxen, som pappa faktiskt börjat på! Sen åkte han hem. Efter maten spelade vi playstation en stund. Nu på senkvällen sitter vi alla "ungar" i sängarna färdigklädda för natten och spelar lite DS. Imorgon ska alla följa med mig till strålningen. Jag har berättat för Lisa hur det går till. Sedan kanske vi går en sväng förbi lekterapin innan vi åker hem för helgen. På fredag blir det ingen strålning eftersom personalen är på utbildning. Jag ska tillbaka på måndag och tisdag i nästa vecka istället. Jag tog nya blodprover idag och de är fortfarande bra. 107 i HB. Behöver inget nytt blod! Nu börjar jag bli trött,.säger mamma, så det är nog dags att sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Christin Cato

Hej Joel! Vet inte, om du kommer ihåg mig och Björn, som brukar åka över till Storön från Sjöudden.

I söndags fick jag höra talas om din blogg, och sedan har jag läst den varje dag. Jag tycker du är FANTASTISK och du är så duktig på att beskriva vad som händer med dig. Jag beundrar dig verkligen och det är väldigt roligt att läsa din blogg. Hälsa familjen.

Christin (och Björn, som spelar badminton för tillfället).

2009-02-05 @ 15:29:15
URL: http://joeldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0