Söndag den 1/2, Lekdag

I går var jag hos Emil och Albin och lekte.  Det är mycket roligare och leka med andras leksaker än mina egna.. De håller på att bygga om sitt kök, så det var lite stökigt där, men jag är ganska van, för hemma hos mig har det varit stökigt ända sen jag föddes. På kvällen kom de hem till oss och käkade mat.
På morgonen idag åkte mamma och jag ner för att ta nya blodprover.  De var jättebra. Vad skönt, för då slipper jag få blod eller trombosyter.
Sen ringde jag till några kompisar, men alla hade varit sjuka eller var sjuka, så det blev inget lekande med dem.  Då ringde jag till Emil och Albin igen.  Självklart fick jag komma.
I kväll ska jag bara slappa och kolla på TV, för i morgon åker pappa och jag till Lund igen. Ida ska också få följa med.
I Lund kan både jag och Ida gå i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0