Söndagen den 15/2, 2009, lek,lek & lek

Åh, vad roligt det är att leka med kompisar. Helgen har varit toppen. Jag har nästan inte varit hemma någonting!..Lördag morgon halv åtta tyckte jag att här kan vi inte ligga hela dagen! Vem kan jag leka med?...Men jag fick inte ringa någon förrän klockan 9.00! Ska man sova bort hela helgen?..Jag visste att vi skulle till Anton på kvällen hela familjen, men vem kan vänta tills dess. Jag fick komma lite tidigare..eller mycket. Kl. 10! Anton och jag lekte både inne och ute. Vi "hittade" en liten backe alldeles utanför husknuten, ner mot sjön. Tur att det var is där. Vi hade superkul. Sen gjorde vi lite välkomsthjärtan och bordsplaceringar. Superfint!
Resten av familjen kom frammåt kvällen. Vi skulle titta på Melodifestivalen, men vi spelade mest Buzz...
På söndagen ville jag leka mer. Började ringa runt vid nio-tiden. En del var förkylda, andra hade andra planer, men till slut hittade jag Emil och Albin. Vi lekte först hos dem, både ute och inne. Sedan hämtade mamma oss. Jag skulle ta blodprov. Emil och Albin följde med. Det var kul. Sen följde de med hem. Där fortsatte vi leka till kvällen. Vi hade jättekul!
När de hade åkt ville jag bada, igen! Mamma blev förvånad, men jag tycker att jag måste vara ren och snygg när jag börjar skolan imorgon!! Det ska bli SÅ roligt och spännande!! Bäst att sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0