Söndagen den 8/2, 2009, lek i snön

I fredags när mormor, morfar och farmor var hos mig var jag och Ida ute i snön i flera omgångar och åkte pulka. Det är förstås inte så mycket snö, så vi får byta backar när snön är uppåkt. Idag har vi använt grannens slänt...Tack Björn!
På lunchen fick jag besök även av mina båda morbrödrar! Det var kul! Jag hade så mycket att berätta att de nog inte fick chansen att säga så mycket..På kvällen hade vi pizzakväll som vanligt på fredagar och tittade på "Let´s Dance".
På lördagen kom Pernilla förbi på besök. Hon har alltid tid för mig och det är kul att prata med henne. Pappa hade spekulanter på en av våra bilar. Plötsligt var den borta! Ja..alltså, de köpte den.
Nu är det båten kvar. Pappa har annons med bild där han själv är med. Vet inte om det är någon fördel...
Sen åkte pappa, Ellen, Ida och jag till godisaffären och fick plocka var sin påse. Det är alltid spännande.
På kvällen tittade vi på melodifestivalen, men jag spelade även lite datorspel samtidigt. Ida lärde sig snabbt en av låtarna som egentligen ingen av oss gillade. Men det var faktiskt likt..."Snälla, snälla" hette den.
Nu på söndag förmiddag ska jag ta blodprover för att se att HB fortfarande är ok. Jag har sedan i fredags börjat hosta lite. Hoppas att det lugnar sig. Undrar annars hur jag ska kunna ligga och ha masken på om jag behöver hosta..
Om allt är okey åker mamma och jag till Lund imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Joel.

Hoppas det går bra med allt till veckan.Någon förkylning med hosta tillåter vi inte. Härligt att läsa att du orkar med en hel del fast du går igenom så mycket.

Ha det så bra som det bara går.



Hälsning och varma tankar från en Farmor.

2009-02-08 @ 14:42:08
Postat av: Ellen

Hej Joel!

Vi saknar dig här hemma!

Hoppas du kan träna lite på sjukhuset med.

Men imorgon så kommer ni ju hem!

Då kan vi leka och ha skoj!

Kram din syster Ellen!

2009-02-09 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0