Tisdag den 3/2, Tomas Ravelli var här

Efter strålningen idag gick jag och Ida till skolan.  Kl. 10,00 kom en "gubbe'" som heter Tomas Ravelli. han har visst varit målvakt i fotboll.. Vi fick sparka eller kasta boll mot honom och han stod i mål.  Jag fick in två bollar och Ida fick in en boll.  Han var inget särskilt bra ??  Sen stack vi till Ronalds och käkade falukorv med spagetti..
I em. var vi i skolan igen.  Jag tycker det är jätteroligt med skolan, och jag tror att  Ida lärde sig någonting idag också..
Hon löste korsord och fixade matte. 
I kväll blir det hamburgare och pommes ( från "Pippi-boden". Sen blir det att mysa framför TV.en.  I morgon kommer mamma hit, så då blir det andra bullar (annan mat)..

Kommentarer
Postat av: Tina på skolan

Hej Joel!

Jag skulle ju ha kommit ner och hälsat på dig under din strålning. Men jag är fortfarande förkyld så jag vågar inte hälsa på dig. Vill ju att du ska få vara frisk så du kan fixa hela din strålbehandling. Jag kommer och hälsar på dig när du har kommit hem så får du berätta allt för mig då. kramar tina

2009-02-04 @ 17:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0