Tisdagen den 24/2, 2009, träningsverk

Igår på skolan var nästan alla kompisar och lärare tillbaka i skolan. Det var jätteskönt att få träffa alla. De verkar glada att se mig också! Jag är lite stolt över att få vara tillbaka och jag blir väl omhändertagen. Tack för det!
Jag har sedan förra veckan bara använt rullstolen till och från maten. Jag går nog bättre från dag till dag, men det börjar att kännas i benen. Idag när jag var på Skogslyckan på eftermiddagen fick jag ha min rullstol. Det var skönt. Mamma säger att jag nog har träningsverk men att jag måste fortsätta träna så jag kan åka lite skidor nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Mormor Lilian



Hej Joel!Jag blir så glad när jag läser att du

går i skolan och kan gå själv,lite träningsvärk

vet jag att du kan stå ut med,du som har haft

värre saker att sloss med tidigare.Ha nu en jätte-

mysig vecka i fjällen både du och din familj, det

behöver ni.Kramar från Rottnebarnens Mormor Lilian

2009-02-27 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0