Torsdagen den 12/2, 2009, riktiga skolan börjar!

Hej, här är jag! Kul att ni saknar mig! Min sekreterare är inte alltid på alerten..
Festen i tisdags var jättebra! Pernilla, Anders och Jesper hade gjort så festligt med ballonger & pizza! Sen spelade Jesper och jag inomhushockey i källaren mot tjejerna. Vi vann! Jag gjorde tre mål!
Just nu har jag inga mediciner alls! Känns jättebra. På tisdag ska jag börja med tabletter, men jag måste rätta tiden som jag nämnde förut. Mamma hade faktiskt fel (för en gångs skull...) Tabletterna är inte i 2 år utan "bara" i 1 år. Det var en lättnad. Nu vet jag också att jag kommer att må mycket bättre än när jag fick de starka cellgifterna. Jag ska faktiskt börja på min riktiga skola i nästa vecka! Nä, jag skall inte börja med Sportlov! Nu när jag äntligen får gå dit, kan jag ju inte börja med lov!! Och faktiskt är min skola lite speciell, inte så lite heller..vi har flexibelt höst-och sportlov. Det utnyttjar vi! Istället åker vi till Sälen i v. 10. Då tar jag mitt sportlov! Jättebra!
Så ni kompisar som går i skolan nästa vecka. Vi ses!
Jag är även jätteleksugen med de som är lediga. Jag är fri på eftermiddagarna.
Idag har jag varit hemma med mormor. När Ellen och Ida kom hem från skolan åkte vi pulka. Hoppas att snön varar länge!!
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna Roth Sandberg

Hej Joel!

Kan lova att Fridis blir "sketa-glad" att du kommer att komma tillbaka till skolan, även om hon inte kommer att vara där just v 8.

Kram till dig och hela familjen

från Fridas mamma Johanna

2009-02-12 @ 22:02:20
Postat av: Sara

Hej Joel



Vad kul att börja skolan igen. Skönt att få komma igång och komma hemifrån lite... Hemma är vårt nya kök snart på plats och då ska vi ta den där middagen vi pratade om och du kan stanna kvar hos oss om vi tar det en helg. Nu är Niclas förkyld och hostig så vi får vänta lite sen ska ju vi till fjällen samma vecka som ni fast vi ska till idre.



Vi hörs hälsa till familjen!!!



Kramar från Niclas Sara Emil och Albin

2009-02-13 @ 08:06:45
Postat av: Lillemor

Hej Joel.



Vad härligt att strålningen är över,och att du kan börja skolan,och att du har ett sportlov att se fram emot.Gläds med hela din familj.



Många varma tankar till dig från en Farmor.

2009-02-13 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0