Torsdagen den 5/2, 2009, hemma igen!

8 stråldagar avklarade! Det gick bra idag, trots att maskinen strejkade lite på slutet. Imorgon ska den fixas så den är ok till måndag. Nä, Ida gjorde inget, även om mamma var nervös när Ida satte sig vid en av datorerna där strålningen styrs ifrån...Ellen och Lisa var också med för att se hur strålning går till. Idag behövdes inga bilder tas, så det gick nog på en halvtimme. Sen ville mamma åka hem, men vi andra ville till Lekterapin. Så fick det bli! Alltså som VI ville! Jag spelade först biljard med Ida, men eftersom hon försökte fuska och jag kom på henne, ville hon inte vara med längre..Jaha, då började jag måla på en skål i lera som jag gjorde för några veckor sedan. Den blev snygg! Därefter gick vi tillbaka till Ronald och åt ris, fiskpinnar och spenat! Jättegott! Konstigt, pappa säger till andra att jag äter dåligt, medans mamma säger att jag äter mycket bra!..
Dessutom åt jag en korv och bröd i Osby på hemvägen!
När vi kom hem vid halv tretiden, fanns ett par centimeter snö! Fram med pulkorna! Vi var ute i snön i över en timma. Sen blev mamma trött. Hon fick vara lift...Ja, och snön var nästan uppåkt då också. Tänk om det kunde komma lite mer snö. Det är ju SÅ kul!
Sen gick vi in och drack varm choklad och tittade igenom posten. Jag hade fått paket från Tomas Ravelli. Vi är lite kompisar nu! Jag fick en bok om honom. Tack för hälsningen! Hoppas att han läser min blogg!
Imorgon kommer mormor och morfar till mig. Det ska bli kul. Har inte träffat dem på en vecka. Skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0