Fredag 30/1, 4:e strål-dagen

Nu är det sista stråldagen för denna veckan, ( de strålar inte över helgen,  Skönt !!)..  Idag gick strålningen jättefort (ca: 30 min.).  De behövde inte ta några extra bilder, och jag låg "blixt-stilla"..  Pappa och jag packade ihop lite saker, och sen åkte vi hem till Växjö.. När vi kom hem, var redan Ida hemma tillsammans med mormor och morfar.  Hon fick vara hemma idag pga att det går vinterkräksjukan på skolan och då får inte hon bli smittad, så hon smittar ner mig, för då kan inte jag fortsätta min strålning.  Hoppas att både hon och jag (och hela min familj) klarar sig.
I kväll är det Pizzakväll igen, (det är ju fredag, och då gäller Pizza).  Sen blir det att kolla på Lets Dance och kanske smaska på lite godis.
Jag visar lite bilder på hur det ser ut när jag strålas.  Bilden med masken kanske ser läskig ut, men jag tycker den ser cool ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0