Fredagen den 16/1, 2009, fortfarande feber

Jag har fortfarande feber och har varit ganska trött tidigare i veckan, men idag känner jag mig mycket piggare. Glad och tacksam är både jag och mina föräldrar också att vi har fått hemsjukvård på morgonpasset respektive kvällspasset. Skönt att slippa fara iväg till sjukhuset. Nu åker vi "bara" på middagspasset, då vi också tar blodprover. Idag har mormor och morfar varit hos mig. Morfar hade med sig en tidning, Kronblom. Den var kul. Annars har vi mest pratat, ätit och fikat. Morbror Anders kom ner och åt lunch med oss. Det var kul. Farmor var hos mig igår och kom en stund även idag. Jag visade henne lite gamla kort på min mamma när hon var liten, som jag fått av mormor. Jag kände inte igen henne. Sen pusslade vi lite. Mamma har varit på konferens. Det var skönt när hon kom hem nu ikväll. Då ska vi ha myskväll.

Nästa vecka hoppas jag får litte skolarbete ok jag är ladad. (Nu skrev jag lite själv! Annars brukar jag få hjälp med det)



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad bra att du inte behöver åka till sjukhuset så myket. Hopas du komer till skolan snart!!!! Kram från Stina!!!

2009-01-17 @ 13:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0