Lördag 3/1,2009, "Guld"-medicinen slut idag

Imorse var jag jättetrött! Pappa snarkade och jag hittade inte larmknappen så jag kunde ringa på sköterskorna. Pust..Men jag till när Ellen, Ida och mamma kom efter frukost, piggnade jag till. Vi gick till lekrummet och spelade Wii. Jag hade med min egen rattkontroll och spel. Spelade till halv tolv, då jag skulle ta blodprov. En timme senare var "guldmedicinen" slut. Nu måste jag ha dropp tills koncentrationen kommer ner under 0,20. Då är det viktigt att äta och dricka. Till lunch åt hela familjen lax, sås och potatis! Jättegott. Jag åt mycket och var på gott humör. Sen gick vi ner till lekterapin och spelade "Fia". Jag vann alla tre gånger! Därefter provade jag på biljard. Det är lite svårt. Jag brukar vända på "kön", men det är svårt ändå. Där vann Ellen. Sen blev jag trött. Mamma och jag gick upp på rummet, titttade på en film och somnade..ja, i alla fall jag. När jag vaknade var alla de andra tillbaka. På kvällen var jag först på dåligt humör och ville inte äta något alls. Jag fick välja och till slut blev det makaroner och falukorv. Men när jag kom ut i köket blev jag sur för att det inte fanns sås. Såklart kom jag inte undan. Mamma slängde ihop sås på några minuter och då var jag ju tvungen att äta. Det kom några andra kompisar och jag glömde bort att vara arg. När jag ätit lite kändes det också bättre. Senare tittade vi på Jönsson-ligan följt av Funny video och jag var på topp-humör, skrattade och åt choklad.
Hoppas att jag får sova lite i natt..

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej familjen!



Vad bra att du vet vad du vill Joel och kör lite med mamma och pappa. Här hemma i Växjö är allt som vanligt men väldigt kallt!!! Vi har provat våra skridskor Emil gillar det men Albin tycker att det är halt på isen. Om det fortfarande är kallt när du kommer hem kanske vi kan träffas och grilla korv ute någon dag...

Många kramar från Emil Albin Sara och Niclas

2009-01-04 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0