Lördagen 17/1, 2009, feberfri!

På morgonen efter hemsjukvården varit hos mig somnade jag igen. Vid halv tio körde mamma Ellen och Ida till skolan! Ja, det skulle faktiskt gå ett par timmar idag, trots att det är lördag. Det var visning på skolan. Under tiden de var i skolan började mamma och pappa att sätta upp garderober i deras rum. Jag byggde lite med lego, som mamma hittade när hon rensade Ellens alla lådor..
På eftermiddagen var vi och tog nya blodprover. De börjar att bli riktigt bra! Skönt.
Idag fyllde min kusin Lisa 12 år. Tyvärr kunde jag inte följa med, så mamma var hemma med mig. Då passade vi på att bjuda hem min kompis Anton och hans mamma som också var själva. Vi beställde pizza! Sen spelade vi på var sitt DS. Jag lärde Anton att skicka meddelanden till varandra. Mammorna fattade ingenting! Sen tittade vi på American funniest home videos. Det är kul! Därefter tävlade vi mot mammorna i ABBA singstar. Gissa vilka som vann? Killarna!!!!
Nu är jag lite trött så jag ska snart gå och lägga mig. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0