Måndag 5/1, Fri från droppet för en dag !!

När jag vaknade så hade sjuksköterskorna redan kopplat bort mitt dropp. Det innebär att jag hade kommit under 0,20, vilket jag var tvungen till.  JIPPI !!  Jag sov lite extra länge idag (till ca: kl. 09,00), men sedan var jag tvungen att lägga om min port , för jag hade givetvis "pillat" bort bandaget igen. 
Sen packade vi ihop lite mediciner och gick till Ronald.  Eftersom jag inte har något dropp just nu, så får jag sova på Ronadls i natt.  Det ska bli skönt !!
Efter att vi hade ätit lunch, (mamma hämtade något starkt från Valvet), så gick vi ner på stan.  Vi handlade lite på Statium, sen blev jag hungrig igen.  Jag ville till Mc Donalds, men där var så mycket folk, så vi vågade inte gå in (Infektionsrisk).
Då gick pappa, Ida och jag till en Pizzeria istället och tog en Hawaii, utan ananas. 
I kväll ska vi ha Tacos, det gillar alla utom pappa. han får väl ta en smörgås istället.
Vad skönt att kunna få vara tillsammans hela familjen på Ronalds i stället för på sjukhuset hela tiden..  här kan man få slappna av lite i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0