Måndagen den 12/1, 2009, nytt blod

Imorse efter att pappa och jag kört Ellen och Ida till skolan, åkte vi till sjukhuset för blodprovstagning, läkarkontroll samt sjukgymnastik. Jag gjorde både lite som sjukgymnasten sa, och lite som jag själv ville. När vi kom hem ringde doktorn och sa att mitt blodvärde var lågt, så vi fick komma dit igen för att fylla på en påse. Men först hämtade vi mina systrar så de var med mig på eftermiddagen på sjukhuset. Väl hemma på kvällen kom mamma med Thai-mat!
Nu ikväll är jag lite trött. Det blev mycket farande idag, så jag har inte hunnit vila.

Kommentarer
Postat av: Familjen Håkansson

Det hördes jette mysikt att åka på isen!

Om ni har vägarna förbi Perstorp så kan ni komma förbi och prata med Sebastian och Erik mm. Vi har säkert något gott med men ring inan så vi kan fixa nåt. Ha det så bra vi tenker på er // Niklas

2009-01-13 @ 05:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0