Måndagen den 19/1, 2009, Lund för en dag...

Snabba beslut. Febern la sig i lördags och igår hade jag jättefina värden. Var för övrigt väldigt pigg. Ringde Emil och Albin och frågade om jag fick komma dit och leka. De ville! Skönt att få komma hemifrån lite!
Idag på morgonen kom farmor för att vara hos mig. Men vid lunch kom pappa plötsligt och hämtade mig. Vi skulle till Lund för medicinering. (Deposyter= stick i huvudet) Pappa hade sett till att de förberett allt, så det tog nog bara totalt en timme. Sen var vi på väg hem igen! På onsdag ska jag ner till Lund igen för simulering av strålning. Då ska jag ligga på min utprovade madrass och ha ansiktsmasken fastspännd. Sedan ska det "låtsas-strålas" så att man ser att strålarna kommer rätt när det är dax för den riktiga strålningen. Den börjar på måndag i nästa vecka och 10 vardagar frammåt.
Denna vecka är jag hemma tisdag, torsdag och fredag.  Hoppas att jag får lite besök från skolan. Det kan behövas innan jag åker ner till Lund för strålning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0