Fredagen den 10/7, 2009, pappa är äntligen hemma!

Idag sov jag länge. När jag vaknade fick jag veta att pappa faktiskt skulle få komma hem idag. Vid lunchtid ringde pappa och sa att han ville bli hämtad. Vi kastade oss i bilen och mötte honom på apoteket. Nu är det HAN som har mest mediciner! Det var mysigt att få ha honom hemma. Vi åt först lite lunch tillsammans. Sedan ordnade vi bio. Jag, Ida och pappa. Vi låg alla tre i sängen och tittade på "Vilddjur". Den är superrolig. Ikväll var det som "vanligt" pizzakväll. Det är ju fredag! Och som vanligt ville jag ha "Hawaii och Palumbo". Mamma frågade om jag inte kunde ta något annat eftersom jag petar bort ananasen på Hawaiin och champinjonerna på Palumbon. Nix, de ser så smaskiga ut och så goda när man fått peta bort ananasen och champinjonerna. Sen slickade jag mig om munnen. Mamma suckade och ringde vår vanliga Pizzeria. Nu har de börjat känna igen oss och vår beställning på fredagar.. och skojade med att det tar 2 dagar istället för 10 minuter..
För övrigt mår jag rätt bra. Inget ont i öron, mage eller feber. Det hjälpte nog att pappa kom hem!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Grattis på namnsdagen Joel :D <3



Kram från Ellen <33

2009-07-13 @ 08:18:50
Postat av: Therése

Grattis på namnsdagen, Joel!

2009-07-13 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0