Fredagen den 31/7, 2009, med i tidningen

Idag var jag "äntligen" med i tidningen, Smålandsposten. (www.smp.se) Det var en reporter hos mig i somras och pratade med mig och mina föräldrar. De tog också lite bilder ute på 4H-gården där jag var på kollo i somras. Jag har tittat i tidningen varje dag sedan dess och undrat när det skulle jag skulle vara med. Jag läste hela artikeln för mamma och tittade på de fina bilderna.
I onsdags var jag på sjukhuset och gjorde en ny lungröntgen. Den var mycket bättre än tidigare. Skönt! På lekterapin var det fest. För mig! Prinsesstårta och en present! Toppen med presentkort på bio! Tack!
Annars har det varit mycket lek och spel med kompisar de senaste dagarna. Igår var jag hos Emil och Albin. Idag hos Anton. Det är alltid roligt. De gillar samma saker som jag. Ikväll är det pizzakväll som vanligt på fredagar. Visst ..Palumbo! (Favoritpizza) Nu svarar pizzerian: Palumbo, när mamma ringer...Snart kanske de kommer hit med pizzan utan att vi ringer och beställer!
Imorgon ska vi åka ner till Hällevik för att titta på gymnastikuppvisning med Ida och hennes lägerkompisar. Hon har inte hört av sig en gång! Roligt har hon säkert! Lite har jag saknat henne faktiskt. Men säg inte det till henne!

Kommentarer
Postat av: Linnea (kolloledare)

Hej Joel! Såg massa fina 4h-bilder på dig i tidningen idag, jätteroligt =) Tråkigt att läsa att du varit sjuk men bra att du är bättre igen.

Hoppas du får ett bra slut på sommarlovet utan en massa regn!

2009-07-31 @ 18:53:19
Postat av: Erik med familj

Det är en rörande och fin artikel i tidningen. Ni är en fantastiskt familj!

kram Maria, Fredrik, Elin, Elsa och Erik

2009-07-31 @ 21:20:21
Postat av: Milla

Hejsan! Va bra att lung röntgen var bättre! Kul att vara med i tidningen. Förstår att du längtat efter att läsa den. Va skönt om pizzerian bara kommer med pizza utan att man behöver ringa och beställa ;) Det vore väl perfekt!? Alla fall när de redan vet vad man vill ha...Vänliga hälsningar Milla

2009-08-01 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0