Måndagen den 12/7, 2009, min namnsdag!

Joel är det idag om ni inte visste! Det blev en bra dag! Jag fick min "Prinsess-tårta", presenter, ha kompis och slutligen gå på bio (Ice-age 3) med popcorn och allt! Superkul! Tack Kevin. Hoppas vi kan träffas snart igen. Och du..hälsa din pappa att vinbärsgelén som mamma gjorde blev toppen! Du kan få en burk om du vill.
Igår var vi hos mina kusiner Danielsson. Kusin Elin och morbror P-O hade fyllt år. Mammas farbror Rune från Sundsvall var också där. Han tycker också det är kul med datorer. Ellen brukar MSN:a med honom. Nu satt helt plötsligt både morbror Anders, Rune och jag med var sin dator. P-O och jag spelade ett spel som vi gillar...Vi gillar lite samma saker. Han jobbar med Dumprar. Det tycker jag verkar häftigt. En gång fick jag följa med och åka i en sån!
Imorgon kommer mormor och morfar. Jag sa till mormor att det går bra att ta med en namnsdagspresent en dag i efterskott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0