Söndagen den 19/7, 2009, kvar på sjukhus

Imorse ville jag sova länge. Jag kisade och såg att mamma gick upp men frågade om det var ok att jag sov lite till...Det fick jag. Natten var som tidigare med mediciner och inhallationer. Syrgas får jag fortfarande kontinuerligt. Doktorn har sagt att det tar några dagar innan jag kan känna förbättring. Få ha tålamod..Idag har jag mest tittat på film och läst tidningar. Det börjar bli lite tråkigt och jag frågar hela tiden när jag får komma hem. Eftersom jag inte äter speciellt mycket fick jag lite specialmat idag som mamma beställt åt mig. Potatis, vit sås och kokt fisk. Jag kunde äta lite faktiskt. Nu ikväll var det risgrynsgröt och pizza. Jag ville först ha pizza, men när den kom in ville jag ha risgrynsgröt istället..Då fick jag det. Åt lite. Chokladmjölk och näringsdryck med äpple går också bra. I eftermiddag var vi hela familjen samlade på mitt rum och tittade på "Sunes sommar". Den är rolig! Mamma flinade och undrade om inte vi skulle åka på husvagnssemester igen. Vi var det en gång 2004, vilket blev rena katastrofen..
Nu ikväll är mamma och jag själva igen. Vi ska spela kort!
Får se vad som händer imorgon när ordinarie läkare är på plats. Hoppas jag har gjort lite framsteg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Joel,



Tråkigt att du ska behöva ligga inne så här i sommar tider! Men skönt att det bara var "vanliga" bakterier!!



Kämpa vidare så är du ute i solen igen på ett kick!



Kram Henrik

2009-07-19 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0