Onsdagen den 24/6, 2009, åkt båt

Mamma och pappa åkte tidigt till jobbet. Jag sov. Sen kom mormor med bussen. Hon hade med sig gott fika, lunch och Året Runt (tidning). Där finns ju 91:an Karlsson, korsord och finn fem fel!
På eftermiddagen kom pappa och hämtade mig. Jag skulle ta blodprov och träffa doktor Stig. Mina prover var bra, så det blir full dos. Men jag behöver göra en ny röntgen på fredag. Lite rosslig i lungorna. Annars är jag pigg och glad!
Ikväll när mamma kom hem gick vi ner till sjön och badade! Sen kom vår granne Björn. Jag sa att jag var redo att åka slider (ring efter båt). Björn är bra. Han hämtade sin båt så jag fick åka! Häftigt! Sen bjöd vi honom på grillmat! Jag åt en stor hamburgare. Imorgon kommer mormor igen till mig. Får se vad vi hittar på. Sen har mamma semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0