Söndagen den 14/6, 2009, lekdag!

Oj vad kul jag har haft idag. Min kompis Oskar kom redan på förmiddagen. Vi började med att sätta igång vattenslangen för att vattna mina grönsaker i mitt eget land. Oj, runt omkring fanns en massa ogräs! Vi försökte spruta bort dem. Gick sådär..När vi blev lite blöta kom mamma ut med saft och bullar. Vi satte oss vid lekstugan och fikade. Där diskuterade vi vad våra pappor gjorde för nytta hemma. Vi kom på att båda arbetade mycket med att bygga om men att ingen blev färdig!
Jag var inställd på att åka till Leos lekland. Det var inte mamma...men hon fick ge med sig. Vi hade jättekul i en och en halv timme. Sen åkte vi hem och åt falukorv och nypotatis i trädgården. Mysigt att äta med en kompis. Därefter fick vi lov att spela Wii en stund fast det var så fint väder. Efter en stund gick vi frivilligt ut igen och spelade kubb med Ellen. Hon tröttnade ganska snart när vi hade lite egna regler..Snart var klockan fyra och äntligen kom Oskars pappa tillbaka. Ja, han hade lovat en åktur i sin jättehäftiga Cadillac! Se bild. Det var SÅ häftigt!! Tack!
Det blev en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej Joel! Kul att du är så pigg nu så att vi kunde leka. Jag hade också en toppendag!

2009-06-15 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0