Söndagen den 7/6, 2009, flygande studsmatta!

Flygande studsmatta har jag nog aldrig sett förut. Inte nu heller egentligen. För jag var bara koncentrerad på min golfboll på driving rangen när plötsligt mamma kom flygande på mig, välte omkull mig och rullade iväg. Jag skrapade både händer och ansikte! Jag blev både rädd och jättearg på mamma tills jag fattade vad som hänt. När jag tittade bakåt på min utslagsplats låg där en stor studsmatta! Det hade blåst till jättemycket så vinden hade tagit tag i studsmattan och for med hög hastighet mot mig utan att jag hann se. Tur att mamma hann se och reagera..Sen ville jag inte slå mer så vi åkte hem och plåstrade om mig. Det gick om ganska fort och jag blev på bra humör igen.
På förmiddagen idag var det sommaravslutning för Mixgruppen i Skoglsyckan. Vi skulle uppträda med en pjäs, men jag ville inte vara med utan satte mig i bänkarna hos mamma, pappa, mormor och morfar. Ida skulle vara med. Men när jag såg att några skulle få gå och samla in kollekt ville jag det med. Men då behövde jag vara utklädd. Det gick jag med på och även till slut att vara med i hela pjäsen eftersom jag kunde alla sångerna. Så fick det bli. Men nu var det bara 5 minuter innan det skulle börja...Inga problem. Jag fick hjälp. Vad kul det är att uppträda! Jättekul också att få gå runt med en hov. Oj vad pengar vi fick in. De skulle gå till barn som har det svårt i andra länder.
Nu är jag jättepigg och äter ganska bra. Idag har det dugt både med hemlagad biff och fisk. Jag har också fått lite tillskott av järn. Imorgon kommer jag till skolan. Det ska bli jättekul att träffa alla igen! Måste träna inför skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: Anna Holgersson

Hej på er familjen



Ska ni med till legoland? Hör av er på min mailadress.



Kram



Anna

2009-06-08 @ 09:15:57
Postat av: Storasyster Ellen

Aj aj aj... tänk om du skulle fått den i huvudet :S

Det skulle inte varit bra ju.



Vill bara säga att ja tycker du är jätte duktig på att ta alla medisiner!



Stora kramar från Ellen <333

2009-06-09 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0