Fredagen den 20 mars, 2009, lite förkyld

Denna veckan har jag varit lite förkyld, så igår och idag var jag hemma från skolan. Fast idag om jag jämför med mamma som är hemma med mig så känner jag nog mig piggare än hon!
I måndags hade vi studiedag. Då var Ida och jag hos mormor och morfar och bakade pepparkakor! Mormor hade "slängt" ihop en deg. Vi hade jättekul. Sen var vi ute i trädgården och spelade boccia. Vi var också med i affären. Där fick vi handla var sin tidning. Vi hade sovit över från söndagen till måndagen. Men på kvällen längtade jag efter mamma..
Idag är det jättefint vårväder så vi har varit ute lite i trädgården. Sen åkte vi till Gottegrisen! Där var en snäll farbror som gav mig en t-shirt med ett tryck föreställande en gris med godiskäpp i handen. Den gillade jag! Och den passade.
Nu ska vi åka och hämta Ellen och Ida på skolan. Får se vad vi hittar på i eftermiddag. Ikväll blir det i alla fall pizza! Det är stående varje fredag som ni vet...
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej Joel!



Hoppas du inte blir mer förkyld! Jag blev så avundsjuk när jag läste bloggen och såg att ni hade kört skoter. Det är ju så roligt...även om jag flög lite och trillade av min när jag körde sist, så jag tror du är bättre än jag på att köra. Fråga pappa så får du höra. =)



Ha det så bra i helgen och hälsa mamma och pappa från mig!



Isabell

2009-03-21 @ 00:20:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0