Fredagen den 6/3, Sista skiddagen

Efter en god frukost, så ville jag ut i backen så fort de öppnat liftarna..  jag kände mig verkligen pigg i dag och jättesugen att åka skidor en stund på förmiddagen. Det blev 7 åk innan det var dagsför pulkaåkning.  Sen gick vi in och fikade, spelade lite DS.  Till lunch blev det grillkorv, vilket gjorde susen.  Då Ida och Anton skulle till skidskolan, ville jag också följa med för att se vart de samlades.  Sen åkte jag, pappa , Ellen och Lisa ytterligare några åk innan vi fikade.  Kl. 17,00 var det dags för skidskoleavslutning.  Alla gick dit. Där var det dans och musik, med bl.a. ett troll som hette Gustav.  han bestämmer över Gustavbacken.(Den största backen i Lindvallen).   Efter festen hade mamma en överaskning till Ida och Anton.  De fick ett skidmärke för att de hade varit så duktiga i skidskolan.  Sen fick även jag ett skidmärke, för jag hade klarat min egna skidskola.  HURRA !!
I kväll blir det Tacos. Det blir det alltid sista kvällen innan vi åker hem. 
Jag vill tacka alla (mamma, pappa, Ellen, Ida, Lisa, Anton, Johanna och Mikael), som har gjort denna vecka till en av mina allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0