I dag spelade jag Golf


Kommentarer
Postat av: Stora syster Ellen

Hej Joel!

Vet du... jag visste faktiskt inte om att du hade varit och spelat golf!

Hoppas det var kul.

Jag önskar att jag också kunde spelat golf då men jag är ju så förkyld.

Tur att du håller dig undan från mig och Ida!

Kram på dig<3!

//Ellen

2009-03-23 @ 09:50:49
Postat av: hampus jeanette angelie micke

Hej joel och hela familjen.

Hoppas att MR rtg gick bra ...

Vet du Joel nästa gång du skall ligga still eller göra andra under sökningar så ska du göra som Hampus ..,för varje lunda runda allså när en hel utrednings period är avverkad så bär det av till leksaks affären och det får Hampus till att ligga helt stilla,tror att han ligger och tänker ut vad han skall handla sååå säg till Mamma o Pappa vart dom skall köra nästa gång hihi..

Vi hörs av och ha det så bra så länge..

MVH familjen Hampus

2009-03-24 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0