Lördag och Söndag 14/3 - 15/3

Förra veckan var jag i skolan varenda dag. Det känns skönt att kunna vara med mina klasskompisar igen.
På onsdag em. var jag och tog nya blodprover samt var på lektrapin. Där var clownen Micke och hälsade på. Han kan en massa trolleritricks.
Igår (lördag) var hela familjen på Leos Lekland.  De hade jättemånga olika grejor som man kunde klättra i. Det var kul.
På kvällen var vi hos mina kusiner och kollade på melodifestivalen,
Idag på fm. åkte mamma och jag till min kompis Anton. Sen i em. ska jag på Disco till min klasskompis Frida,  Ida ska också följa med,
I kväll åker Ida och jag till mormor och morfar. Vi ska få sova över hos de, för i morgon är det studiedag på skolan, och då är vi lediga.
Min rullstol använder jag väldigt lite just nu.  Bara när jag ska gå riktigt långt. Hoppas att jag kan slippa den helt snart.

Kommentarer
Postat av: Fröken Lena

Det är så roligt att se hur du blir bättre och bättre på att gå själv. Vi använder bara rullstolen till och från maten, och hissen tar vi mellan våningarna. Du har så snälla kamrater som hjälper dig upp och ner i hissen. Jag själv hinner aldrig ut för att hjälpa dig innan något barn hjälpt dig.



Du är duktig som orkar med skolan, och du är alltid glad. Nästan, i alla fall. Det märks att du tycker det är skönt att vara igång igen.



Kram

2009-03-17 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0