Tisdagen den 31/3, 2009, MR bra!!

Ikväll ringde en doktor från Lund till mamma och sa att MR (magnetröntgen) som jag gjorde i måndags förra veckan var bra! Det var skönt att höra.
Idag var jag piggare i skolan än igår. Igår somnade jag efter lunch i en soffa, så mormor och morfar fick komma och hämta mig. Idag hade jag lovat mamma att hålla mig vaken om utifall någon skulle ringa från mammas jobb och säga att HON somnat!! Som tur var, var det ingen som ringde. JAG hade ju inte kunnat hämta henne!
Efter skolan idag fikade jag lite med mormor och morfar. Sedan ville jag till "kyrkis" på Skogslyckan. Vi fick göra påskägg! När mamma hämtade mig fick jag även leka en stund med Emil och Albin. Sen fick jag MC-mat!
Oj vad många som hade skrivit på min blogg! Kul!Jag var inte inne och kollade igår. Somnade tidigt.
Vad gäller filmen "Bolt" så har jag också redan "bokat" att få köpa DVD:n.
Imorgon förmiddag kommer Ida, Ellen och pappa hem. Mamma trodde det var idag....
Det har varit gott att få ha mamma för sig själv några dagar och kvällar. Vi har haft jättemysigt, för det mesta i alla fall...men nu längtar jag efter mina syskon och min pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0